.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شروط بازنشستگي پيش از موعد كارمندان

مقرر شده است که پس از این، ابتدا بار مالی بازنشستگی پیش از موعد کارکنان تأمین و سپس برای بازنشستگی معرفی شوند که این قانون شامل فرهنگیان نیز می‌شود.

خبرگزاری فارس نوشت:

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور گفت: عدم نیاز دستگاه اجرایی مربوطه، تأمین بار مالی و درخواست نیروی استخدامی، 3 شرط بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دستگاه‌های اجرایی از جمله فرهنگیان است.

لطف‌الله فروزنده با اشاره به موضوع بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان گفت: قانون بازنشستگی پیش از موعد تا پایان شهریور سال جاری برای اجرایی شدن فرصت دارد اما طبق نظر قانونگذار، عدم نیاز دستگاه اجرایی مربوطه، تأمین بار مالی ناشی از بازنشستگی پیش از موعد و درخواست نیروی استخدامی، 3 شرط بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دستگاه‌های اجرایی از جمله آموزش و پرورش است.

وی افزود: مشکلی که تاکنون در این رابطه پیش آمده بود، این است که اکثر نیروهایی که توان خدمت داشته‌اند، به‌ دلیل بازنشستگی پیش از موعد از بدنه دستگاه‌ها بیرون رفته‌اند همچنین بیشتر دستگاه‌های دولتی از جمله آموزش و پرورش نتوانسته‌اند بار مالی ناشی از این موضوع را تأمین کنند.

فروزنده خاطرنشان کرد: بنابراین طبق مفاد قانون بازنشستگی پیش از موعد، مقرر شده است که پس از این، ابتدا بار مالی بازنشستگی پیش از موعد کارکنان تأمین و سپس برای بازنشستگی معرفی شوند که این قانون شامل فرهنگیان نیز می‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.